Dentální hygiena v AV dental

24.09.2018

Díky pravidelné dentální hygieně docílíte dokonalé čistoty ústní dutiny a předejdete různým onemocněním zubů i dásní.

PROČ DENTÁLNÍ HYGIENA?

Pravidelné návštěvy dentální hygieny jsou nezbytné zejména pro prevenci zubního kazu a zánětlivých onemocnění dásní (parodontitida). Kromě preventivně léčebného účinku má dentální hygiena i výrazně pozitivní estetický efekt – odstranění nevzhledného zubního kamene a pigmentu, které je součástí každé návštěvy dentální hygieny, běžným čištěním zubů nedocílíte.

Hygienistka dokáže včas odhalit zdravotní problémy, které většinou na zubech sami nepoznáte. Správná péče o chrup umožní použití estetičtějších výplní a prodlouží životnost protetických prací či výsledku bělení.

JAK PROBÍHÁ PRVNÍ NÁVŠTĚVA U DENTÁLNÍ HYGIENISTKY?

Dentální hygienistka vám během první návštěvy vyšetří přítomnost zubního kamene, zubního plaku a pigmentace, naučí vás správnou každodenní péči o vaše zuby, pomůže vám s výběrem vhodných dentálních pomůcek a provede důkladné odstranění zubního kamene a pigmentace.

JAK POMÁHÁ DENTÁLNÍ HYGIENA PŘI LÉČBĚ ONEMOCNĚNÍ DÁSNÍ?

Stav dásně je po úvodním vyšetření kontrolován dentální hygienistkou v pravidelných intervalech. Pokud je dáseň zarudlá či krvácivá, hrozí vznik zánětu dásně. Zánět dásně předchází postižení závěsného aparátu a může přerůst až v onemocnění parodontitidy (laicky zvaného paradontóza). Ta je většinou způsobena nesprávným čištěním zubů a může vést až ke ztrátě samotného zubu a dalším závažným komplikacím. Hygienistka pacienta nejprve naučí správnou techniku čištění zubů a odstraní nečistoty. Když se pacient naučí efektivnímu čištění chrupu, může se přistoupit k léčbě parodontitidy.

JAK ČASTÁ BY MĚLA BÝT NÁVŠTĚVA DENTÁLNÍ HYGIENY?

Ideální frekvence návštěvy dentální hygieny je individuální, záleží především na každodenní péči pacienta o své zuby. Standardně doporučujeme absolvovat dentální hygienu minimálně 2-3krát ročně.

Na dentální hygienu se můžete objednat na telefonním čísle recepce AV dental: +420 774 414 908.

Nabízíme i dárkové poukazy na hodinu dentální hygieny v AV dental v hodnotě 1400,- Kč. Poukazy můžete zakoupit osobně při Vaší další návštěvě nebo Vám můžeme poslat i poštou - stačí objednat telefonicky (+420 774 414 908) či prostřednictvím e-mailu (info@avdental.cz).

5P dentální hygieny:

• Prevence zubního kazu

• Prevence zánětlivých onemocnění dásní

• Pečlivé odstranění zubního kamene a pigmentace

• Proškolení správné péče o ústní dutinu

• Pomoc s výběrem vhodných dentálních pomůcek

archiv článků »