Dentální hygiena

• Správná dentální hygiena je základem zdravého chrupu
  • Pravidelná dentální hygiena jako prevence před paradentózou
  • Preventivní prohlídka alespoň dvakrát do roka
  • Zkušená dentální hygienistka k Vašim službám

Pravidelné prohlídky u zubního lékaře alespoň dvakrát do roka mohou značně snížit riziko vzniku zubních kazů a dalších onemocnění dutiny ústní!

Pouze pravidelná návštěva dentální hygieny Vám pomůže odhalit negativní změny, které sami nejste schopni rozpoznat. Včasná detekce těchto problémů umožní zásah již v raném stádiu jejich vývoje a předejít tak vážnějším komplikacím při zanedbané péči.

Myslete chytře a ekonomicky! Správná péče o chrup umožní použití estetičtějších výplní a prodlouží životnost protetických prací či výsledku bělení. Včasná detekce problémů navíc pomůže předejít pozdějším výdajům za zubní náhrady či protetiky.

Základem správné péče o chrup je dentální hygiena.

Pamatujte, že zářivě bílý úsměv hovoří za vás.

Využijte služeb naší zkušené dentální hygienistky. Během krátkého a příjemného sezení dojde k:

• naučení vhodné techniky čištění
  • odstranění zubního kamene
  • poučení o prevenci a správnému přístupu k dentální hygieně

O úrovni dentální hygieny výrazně vypovídá stav dásně. Ten je po úvodním vyšetření kontrolován v pravidelných intervalech. Pokud je dáseň zarudlá či krvácivá, hrozí vznik zánětu dásně. Zánět dásně předchází postižení závěsného aparátu a může přerůst až v onemocnění parodontitidy, laicky zvaného paradontóza! Ta může vést až ke ztrátě samotného zubu a dalším závažným komplikacím.

Nepodceňujte správnou dentální hygienu a objednejte se nyní do naší dentální kliniky.

Ceny našich zákroků si můžete prohlédnout v přehledném ceníku.