Záchovná stomatologie

• Moderní technologie
  • Zodpovědný přístup
  • Následná péče

Hledáte zubní ordinaci právě pro Vás? Naše stomatologická ordinace na Praze 4 stále přijímá nové pacienty a nabízí komplexní péči pro Vaši dutinu ústní.

Pro náš zkušený tým stomatologů je spokojenost klientů jednoznačnou prioritou. Šetrný a citlivý přístup přímo na míru konkrétního pacienta je samozřejmostí.

Díky nejmodernějším technologiím a profesionalitě našich odborníků jsou vyšetření a prováděné zákroky bezbolestné a bez nepříjemných doprovodných pocitů.

Objednejte se již dnes a přesvědčte se, že i návštěva u lékaře může být příjemným zážitkem.

Rádi byste se před návštěvou naší zubní ordinace lépe informovali? Využijte snazší bezplatnou internetovou poradnu a zeptejte se na cokoliv!

Představu o cenách našich stomatologických vyšetření získáte nejlépe při pohledu do našeho přehledného ceníku.

Zajímá Vás, čím vším se zabýváme? Připravili jsme pro Vás přehled nejběžnějších komplikací, se kterými se může pacient setkat:

Ošetření zubního kazu

Zubní kaz je jedním z nejčastějších lidských onemocnění, jehož hlavní příčinou je nedostatečná ústní hygiena. Množící se bakterie se hromadí na Vašich zubech v podobě filmu, zvaného plaku. Navíc produkují kyseliny, které rozpouští minerály v zubní sklovině a zubovině (vrstva tvrdých zubních tkání pod sklovinou) a postupně vytváří dutinu.

Důležité je mít na paměti, že kaz nacházející se v oblasti zuboviny, NEMUSÍ BOLET! Pokud však není léčen, může postupně přejít až v chronický zánět zubní dřeně.

Akutní zánět dřeně, zvaný též "zánět nervu", se projevuje intenzivní bolestí. V takovém případě je nezbytný stomatochirurgický zákrok, během kterého dojde k vyčištění a zaplnění kořenových kanálků, nezřídka i nahrazení kazem zničené tkáně laboratorně zhotovenou korunkou.

Zubní výplně

Dalo by se říci, že zubní kaz vytváří v zubu dutinu. Při jeho odstraňování dojde k odstranění všech vazivých hmot, před samotným "zaplombováním" je však potřeba se přesvědčit tzv. kariesdetektorem (barevná tekutina, odhalující i ty nejdrobnější okrsky kazu), zda v dutině již žádná infikovaná tkáň nezůstala.

Naše ordinace používá ke zhotovování výplní nejmodernější italský kompozitní materiál Enamel Plus GRi Dr. Lorenza Vaniniho a nadstandardní, rtuť neuvolňující amalgám.

Endodoncie

Endodoncie se zabývá jako obor stomatologie postižením kořenového systému zubů. Včas neošetřený zubní kaz napadá dřeňovou dutiny a způsobuje akutní či chronický zánět dřeně zubu.

Cílem těchto zákroků je tak odstranit postiženou tkáň a po důkladném mechanickém a chemickém vyčištění jí nahradit výplňovou hmotou, která dutinu hermeticky uzavře. Vše se děje v lokální anestezii, která zajišťuje maximální komfort pacienta.

Neléčené obtíže tohoto typu můžou přerůst k odumření tkáně uvnitř zubu a jeho postupné absolutní ztrátě!

Nepodceňujte problémy se zuby a objednejte se na preventivní zubní prohlídku nebo komplexní bezbolestné ošetření.