• Vaše zubní ordinace
  • Implantologie
  • Dětská stomatologie

Sleva 50% na vstupní vyšetření

Hledáte zubaře právě pro Vás? Zubní ordinace na Praze 4 nabízí špičkový servis za použití nejmodernějších technologií! Navíc dbáme na dobrý pocit pacienta. Zaručujeme Vám, že v rodinném a přátelském prostředí zubní ordinace AV Dental se budete cítít příjemně.

Vstupní vyšetření zahrnuje:

• Komplexní prohlídku zubů, dásní a okolních tkání.
  • Vyhotovení RTG snímků, zaručující dokonalý přehled o všech zubních strukturách.
  • V určitých případech může být prohlídka doplněna i o skusový RTG snímek, tzv. bite-wing.

Naše ordinace používá nejkvalitnější digitální rentgenové přístroje s nejnižší dávkou záření. Zkušený tým zubařů se postará o Vaše maximální pohodlí a spokojenost!

Vyzkoušejte naše nadstandartní služby a objednejte se ihned!

• Přijímáme nové pacienty!
  • Bezbolestné ošetření za použití nejmodernějších medicínských technologií a postupů!
  • Zkušený tým zubařů a profesionální přístup ke každému pacientovi!
  • Zubní pohotovost k dispozici od pon - do pá
  • Zeptejte se na cokoliv v naší internetové poradně
  • Objednávejte se nyní na tel.: +420 774 414 908

Bezbolestné ošetření

Jsme si velice dobře vědomi nepříjemných pocitů, které u Vás návštěva zubního lékaře vyvolává. Citlivý přístup a řádné zasvěcení do úkonu jsou proto v naší zubní ordinaci naprostou samozřejmostí.

Zubní ordinace na Praze 4 využívá ty nejmodernější medicínské technologie, které umožní:

• Provedení výkonů bez nepříjemných doprovodných pocitů.
  • Bezbolestné ošetření i těch nejkomplikovanějších případech.
  • Analgosedaci či celkovou anestezii pro pacienty, trpící odontofobií, tedy neschopností překonat strach ze zubního ošetření, pramenící z předchozích neblahých zkušeností.

Přesvědčte se, že i návštěva u zubaře může být příjemných zážitkem a získejte 50% slevu na vstupní vyšetření!